گیگا چاد کیست و چطوری میم شد؟

ارنست خالیمو (Ernest Khalimov) معروف به گیگا چاد بدنساز و مدل روسی است که برای اولین در در سال ۲۰۱۶ در یکی از پروژه های عکاسی، عکاس معروف کریستا سادملیس حضور داشت و از آن پس نام او بین مردم به دلیل جذابیت بسیار بالا و زاویه خاص فک، زیبایی چهره، قد بلند و عضلات ماهیچه ای او افتاد. همچنین او با داشتن طرح خالکوبی گیگا چاد روی بدن خود به همین نام معروف شد. در ادامه به بررسی بیشتر ارنست خالیمو و گیگا چاد خواهیم پرداخت.

مجسمه های گیگا چاد یا موآی

مجسمه های گیگا چاد یا موآی

موآی مجموعه ای از مجسمه های بزرگ یکپ ارچه است که توسط مردم راپانویی در جزیره ایستر ساخته شده است. سر مجسمه ها به طور نامتناسبی بزرگ هستند و در بعضی موارد تقریباً کل مجسمه را تشکیل می دهند. بین زمان ساخت این مجسمه های در بین محققان اختلاف نظر بسیاری وجود دارد برخی ها معتقد هستند این مجسمه های مربوط به ۱۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح است و برخی دیگر معتقد هستند این مجسمه ها برای ۵۰۰ سال پیش هستند اما این احتمال وجود دارد که به دلیل زیاد بودن تعداد مجسمه ها برخی از مجسمه برای چندین سال قبل از میلاد مسیح بوده و برخی ها برای ۵۰۰ سال پیش. در جزیره ایستر حدود ۹۰۰ مجسمه موآی یا همان گیگا چاد وجود دارد.

اندازه این مجسمه های با یکدیگر متفاوت است اما بصورت میانگین قد آن ها ۴ متر و وزن آن ها ۱۳ تن است و طول برخی از این مجسمه های تا ۱۲ متر نیز می رسد. اما بزرگترین موآوی کشف شده ۲۱ متر طول و ۲۷۰ تن وزن دارد.

چرا گیگا چاد در ایران معروف شد؟

چرا گیگا چاد در ایران معروف شد؟

در ایران ارنست خالیمو با میم نخوندم، ندیدم وو نشنیدم معروف شد اما سوال اینجاست که چرا؟

ارنست خالیمو از زمانی که معروف شد برای خود یک پیچ اینستاگرامی باز کرد و به فعالیت در این پیچ پرداخت و عکس های خود را با طرفدارنش به اشتراک می گذاشت اما کامنت های خود را به صورت کلی بسته بود و کسی نمی توانست برای او کامنت بگذارد و نظرش را بگوید. اما در آوریل سال ۲۰۲۱ پستی برای تولد خود گذاشت و کامنت های خود را باز گذاشت و طرفدارنش توانست زیر پست او کامنت بگذارند اما در کپشن پست بعدی این گونه نوشت (به دلیل این که فردی اجتماعی نیستم تبریک های شما نخوندم و به شما جواب نخواهم داد).

این کار او باعث شد موجی از برخود های مردمی را در پی داشته باشد و در فضای مجازی ارنست با میم نخوندم، نشنیدم، ندیدم و … معروف شد. میم ساز ها هم شروع به ساخت میم با موضوع ندیدم و نشنیدم کردند.

نا گفته نماند که در ابتدای معروفیت ارنست خالیمو بسیاری از کاربران فکر می کردند او یک شخصیت مجازی است یا فردی است که بر روی عکسش فوتوشاپ شده است اما این گونه نبود و او یک انسان واقعی است.

کلام آخر

اگر به دنبال ساخت میم یا میم های معروف جهان هستید سایت میم فارسی بزرگترین مرجع میم های خام و ساخت میم در ایران است و شما می توانید میم های خود را با کمک این سایت بسازید.

(Visited 11,961 times, 1 visits today)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *