چگونه با گوشی میم بسازیم؟

مروزه میم ها کل فضای مجازی را به خود اختصاص داده اند شاید می توان گفت این میم ها هستند که ما را به سمت فضای مجازی می کشانند. میم ها تصاویری هستند که مفاهیم و ایده های طنز گونه را به ما نشان می دهند و با اشتراک گذاری آن ها به صورت آنلاین، گسترش می یابد و طرفداران زیادی را برای خود پیدا می کنند به همین دلیل برخی از افراد دوست دارند برای میم های ترند شده، متن های اختصاصی بنویسند. به همین دلیل در این مقاله از سایت میم فارسی به آموزش ساخت میم با گوشی با استفاده از نرم افزار ها و وب سایت های مختلف خواهیم پرداخت.

وب سایت های ساخت میم با گوشی

وب سایت های ساخت میم با گوشی

با کمک وب سایت های ساخت میم شما به راحتی می توانید با گوشی و سیستم کامپیوتری خود میم های اختصاصی خود را درست کنید در این قسمت از مقاله به معرفی وب سایت های سازننده میم خواهیم پرداخت.

سایت میم فارسی

میم فارسی اولین مرجع میم های ایران است که شما می توانید میم خام هایی که در فضای مجازی ایران به ترند می شود  را در این وب سایت مشاهده کنید همچنین می توانید در این وب سایت میم های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و میم هایی که در ذهن خود را دارید را بسازید.

از جمله مزایای این وب سایت داشتن رابط کاربری بسیار آسان و فارسی است و شما می توانید هر نوع میمی را داخل این وب سایت پیدا کنید.

برای ساخت میم کلیک کنید

سایت imgflip

یکی از قدرتمندین سایت ها در زمینه میم در جهان است که دارای بیش از ۱۰ میلیون کاربر است این سایت در کشور های اروپایی تبدیل به نوعی سوشال شده است که افراد میم های دلخواه خود را می سازند و آن ها را به اشتراک می گذارند و بقیه مردم نظرات خود را برای آن میم ها می نویسیند.

شما می توانید میم های خام بسیار زیادی را از این وب سایت دانلود کنید و یا با ادیتور ایمیچ فیلیپ میم خود را بسیازید.

اپلیکیشن های ساخت میم با گوشی

اپلیکیشن های ساخت میم با گوشی

بسیاری از کاربران فضای مجازی با کمک اپلیکیشن های مختلف میم های خود را می سازند در این مقاله به معرفی اپلیکشن های ساخت میم با گوشی خواهیم پرداخت.

ابزار میم ساز Memes Maker & Generator

به عنوان اولین اپلیکشن ساخت میم ابتدا به سراغ Memes Maker & Generator می‌رویم. این اپ امکان ساخت میم را تنها با چندین ضربه برایتان ممکن می‌کند همچنین این برنامه از ابزارهای ساخت ویدیو و گیف بهره می‌برد و می‌توانید با کمی تلاش آن‌ها را نیز بسازید. برای این برنامه ساخت میم می‌توانید به سراغ تصاویر درون تلفن همراه خود بروید یا اینکه یکی از تصاویر موجود در کتابخانه آن را ویرایش کنید.

اپ Memes Maker & Generator ابزارهایی را در اختیارتان قرار می‌دهد که کار با آن‌ها ساده است این ابزارها تصاویرتان را از چندین فیلتر می‌گذارند و آن‌ها را ویرایش می‌کنند.

برای ساخت ویدیو می‌توانید سرعت پخش آن را تنظیم کنید که البته اینکار بستگی به افکت موردعلاقه‌تان دارد. با استفاده از Memes Maker & Generator به تصاویر، ویدیوها و گیف‌ها می‌توانید متن و استیکر اضافه کنید و البته امکان ساخت کلاژ میم و استفاده از واترمارک هم وجود دارد.

شما از طریق جامعه درون اپ Memes Maker & Generator، در کنار لذت بردن از میم‌ها، می‌توانید به علایق دیگران هم پی ببرید. این اپ امکان لایک و نوشتن کامنت را برایتان فراهم می‌کند.

اپلیکیشن Mematic

میماتیک یکی دیگر از برنامه‌های ساخت میم رایگان است که هم بر روی گوشی‌های اندورید و هم آیفون قابل نصب است. مانند سایر برنامه‌ها میماتیک هم یک کتابخانه الگوی میم دارد که در آن بیشتر تصاویر کلاسیک و همچنین برخی از الگوهای میم‌های معاصر وجود دارد. همچنین اگر دوست داشته باشید می‌توانید از عکس‌های گالری خودتان برای ساخت میم در این برنامه استفاده کنید. ویژگی متمایز این برنامه نسبت به سایر برنامه‌های ساخت میم، رابط کاربری ساده آن است. ویژگی‌ای که موجب می‌شود اکثر افراد بتوانند به‌راحتی از آن استفاده کنند. البته این برنامه هم مانند بیشتر برنامه‌های رایگان دارای تبلیغات درون برنامه‌ای است.

اپلیکیشن Memeto

Memeto یکی از اپ‌هایی است که ساخت میم در چندین دقیقه را ممکن می‌کند. با استایل‌ها، Layout، رنگ‌های متن، فونت‌ها و ابعاد مختلف میم‌های خود را به سرعت شخصی‌سازی کنید. برای اینکه میم خود را منحصر به‌فرد کنید، می‌توانید به سراغ بیش از ۱۰۰۰ استیکر موجود در این اپ بروید.

شما در Memeto می‌توانید از تصاویر گالری موبایل‌تان استفاده کنید یا با استفاده از خود برنامه یک میم بسازید. این اپ ساخت نقل‌قول‌های ترول، نقل‌قول‌های الهام‌بخش و نقل‌قول‌های خنده‌دار را با گوشی برایتان ممکن می‌کند.

این برنامه ساخت میم امکان اشتراک‌گذاری میم‌ها در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها را فراهم می‌کند. استفاده از این برنامه ساده است و با کمی سروکله زدن با آن، می‌توانید میم موردعلاقه‌تان را بسازید.

کلام آخر

اگر به دنبال ساخت میم هستید می توانید، میم فارسی را به عنوان اولین سوشال و مرجع میم های خارجی و ایرانی انتخاب کنید و در آن میم های خود را به صورت اختصاصی درست کنید.

(Visited 171 times, 1 visits today)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *