میم نائنگی میقولی جریانش چیه؟

اولین بار جناب خان از این اصطلاح در برنامه خندوانه استفاده کرد این شخصیت عروسکی یکی از محبوب ترین عروسک های ایران است که توسط رامبد جوان و برنامه خندوانه معروف شد و شوخی ها و اصطلاحات این شخصیت عروسکی باعث شد که جایگاه خوبی بین مردم ایران داشته باشد. البته برخی های معتقد هستند که برنامه خندوانه با کمک جناب خان و اصطلاحاتش به معروفیت رسید. اما می توان گفت تقطه عطف خندوانه، جناب خان بود. در ادامه به بررسی بیشتر جناب خان و ترند شدن میم نالنگی میقولی خواهیم پرداخت.

صدا پیشه جناب خان

صدا پیشه جناب خان

وظیفه صداپیشگی جناب خان را محمد بحرانی یکی از بهترین صداپیشگان ایران برعهده داشت او متولد ۱۳۶۰ در شیراز است و از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را به صورت رسمی در صدا سیما شروع کرده است. بحرانی دارای مدرک لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران و مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است. از دیگر عروسک هایی که با صدای بحرانی جان گرفته اند می توان به عروسک های

  • ببعی (کلاه قرمزی)
  • آقوی همساده (کلاه قرمزی)
  • استاد همه چی دون (استاد همه چی دون)

ماجرای ورود جناب خان به خندوانه از زبان بحرانی

ماجرای جناب خان از «کوچه مروارید» شروع شد؛ یک سریال زنده عروسکی که برای شبکه نمایش خانگی تهیه و تولید شده. سعید سالارزهی هم تهیه کنندگی کل کار و کارگردانی سری اول را به عهده داشته. جناب خان و رامبد جوان که در این سریال اسمش «آقای محترم» است، با هم بازی دارند. به همین دلیل هم جناب خان به خندوانه دعوت شد و این شد که می بینید.

شوخی های جناب خان

شوخی های جناب خان

شوخی های جناب بسیار جذاب است و گاهی هم این شوخی ها در بین ترند می شود اما برخی از افراد فکر می کنند جناب خان هدف یا نیت بدی از این شوخی ها دارد به طوری که برخی از پیچ های اینستاگرامی از شوخی های جناب خان برداشت و تفسیری جنسی داشتند اما در واقعیت جناب خان صرفا برای لوس حرف زدن و خنداندن مردم این شوخی ها را کرده بود.

یکی از شوخی ها معروف جناب خان (نائنگی میقولی) بود که در بین مردم بسیار نیز ترند شد و میم های از آن ساخته شد.

معنی نائنگی میقولی

نائنگی میقولی یا همان نالنگی میقولی یکی از شوخی های جناب خان است و در این شوخی او قصد شوخی با پسرانی و دخترانی داشت که در زمان حرف زدن با دوستانشان خودشان را لوس می کنند داشت و اصطلاح تبدیل به میم های اینترنتی شد.

میم نالنگی میقولی

از سری میم های میقولی می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

 

 

(Visited 665 times, 1 visits today)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *